Monday 06th July 2020,
Federatia Romana de Rugby

Loteria Romana sprijina rugby-ul romanesc

24 martie 2010 MEDIA

Gheorghe Benea si Alin Petrache

C.N. Loteria Romana S.A. a incheiat un parteneriat cu Federatia Romana de Rugby.

Prin acest parteneriat Loteria Romana sustine echipa nationala de seniori, in vederea obtinerii calificarii la cea de-a VII-a editie a Cupei Mondiale ce va avea loc in 2011 in Noua Zeelanda. De asemenea, C.N. Loteria Romana S.A. va sustine toate evenimentele pe care Federatia Romana de Rugby le va organiza pana la Cupa Mondiala din anul 2011.

“Loteria Romana are o importanta traditie in sustinerea sportului romanesc. Rugby-ul este cu siguranta un sport al oamenilor puternici, energici si cerebrali care numara din ce in ce mai multi practicanti si suporteri in Romania. Echipa nationala de rugby a inregistrat in ultimii ani numeroase victorii si credem in succesul rugby-ului romanesc. Ne dorim ca acest parteneriat sa devina unul de durata, cu traditie si impreuna cu Federatia Romana de Rugby sa sustinem fairplay-ul si toate valorile pe care le promoveaza acest sport”, a declarat Gheorghe Benea, Presedinte al Consiliului de Administratie, Director General al C.N. “Loteria Romana” S.A.

“De cand am venit la conducerea FRR am incercat sa aducem cat mai multi parteneri puternici. Loteria Romana este un astfel de partener. A ajutat mereu sportul romanesc si le multumim pentru faptul ca au incheiat un parteneriat cu noi. Sper ca rezultatele viitoare sa aduca si mai multi astfel de parteneri”, a precizat Alin Petrache, presedintele Federatiei Romane de Rugby.

Loteria Romana ureaza mult noroc echipei nationale de rugby in meciul cu Spania precum si la viitoarele meciuri.

2,393 total views, 2 views today

Ti-a placut acest articol? Distribuie-l!

11 Comments

  1. Costin 24 martie 2010 at 15:49

    Bravo! Hai ca se mai intampla si lucruri bune! Acum…mai ramane sa facem si o nationala mai de Doamne ajuta si sa mergem inainte! Bravo!

  2. locio 25 martie 2010 at 10:12

    Felicitari pas cu pas se pune la punct o infrastructura puternica.Bravo Alin

  3. no 9 25 martie 2010 at 14:10

    sa fim realisti. daca ne uitam bine, majoritatea ‘sponsorilor’ sunt institutii de stat -tvr, cosr, cec bank, primaria sectorului unu, acum loteria …
    ce inseamna asta? inseamna ca banii vin in principal de la stat! si stim bine cum sunt alocati banii din bugetul de stat si cum sunt dijmuiti pe ‘traseu’.
    mai e adevarat si ca sponsori din sfera privata or sa vina doar daca (1) nationala o sa aiba rezultate importante si victorii semnificative si, consecinta, (2) rugby-ul o sa aiba audienta cel putin de cateva ori mai mare decat in prezent, cand un meci din CEN abia are 3-4%.
    asta nu inseamna ca actuala conducere nu are meritul de a reusi sa aduca finantari care sa asigure supravietuirea.
    doar sa nu ne imbatam cu apa rece.
    nationala a cazut de pe locul 11 mondial pe locul 18-19, in ultimii 10 ani!

  4. robert andrei 25 martie 2010 at 20:05

    no9 esti rautacios,e simplu sa te ascunzi dupa un monitor,ai ceva de spus sau crezi c apoti face mai multe iesi in fata.pana atunci ai grija cu deschiderea din plonjon

  5. calin catalin 25 martie 2010 at 22:04

    salut no9,

    postarea ta e ca si cum faci sex in fiecare zi cu o papusa gonflabila, iar apropiatilor o prezinti ca fiind nevasta-ta, criticand-o ca nu stie sa se miste ! acum da-o dracului de treaba, dar bucura-te ca au venit banii ! stiai ca privatu’ nu are bani pt ca plateste accizele la valoare f mare a euro, raportata la cea mai mare din luna octombrie, iar in anul urmator valoarea euro scade mult diferenta fiind calculata ca pierdere! daca te gandesti si la faptul ca e criza… e foarte bine ca frr a mai primit niste bani. daca vrei sa critici ceva, critica modul in care se vor cheltui banii. iar dijmuirea de pe traseu nu intereseaza pe nimeni pt ca daca s-a semnat pt o suma, aia tb sa intre in conturile frr. iar audienta in orice sport, chiar si in rugby, nu se face doar cu castigul nationalei. marketingul sportiv inseamna mai mult decat o reprezentativa nationala. mai gandeste-te la ce spui si argumenteaza suficient cat sa nu fi luat peste picior.toate bune.

  6. no 9 26 martie 2010 at 7:59

    ca sa raspund in aceeasi nota, doar de exercitiu nu ca mi-ar placea – chestia cu ‘dijmuirea nu intereseaza pe nimeni…’ e ca si cum nevasta-ta si-ar trage-o cu altul in draci dar acasa vine mereu la timp, face curat, gateste, are grija de copii …

    eu nu vad cum se cheltuie banii. si nici nu am timp de asta. stiu altii mai bine.
    vad efectele insa. locul 18-19 in lume!
    voua va place? stiti de ce s-a ajuns aici? stiti cum s-a ajuns aici? stiti ce poate fi facut sa nu mai coboram? eu nu stiu, poate voi …

  7. zamfir 26 martie 2010 at 15:35

    1.Bine ca s-a mai gasit un sponsor, si inca unul care trebuie sa fie foarte puternic financiar. Da Doamne sa se gaseasca si altii ! Cred ca managementul FRR da rezultate. Sper ca unele fonduri sa se indrepte si spre copii si juniorii mici.
    2.Adevarat ca nationala a mai cazut cateva locuri in topul international, dar uitati-va si la alte sporturi care erau foarte tari cu 20 -30 ani in urma. Handbalul de cateva ori campion mondial, voleiul cu rezultate pe plan european, atletismul cu medalii olimpice si europene. Sa avem rabdare si, mai ales, tehnicieni de valoare care sa scoata seniori buni din JUNIORI si COPII foarte buni.
    3.Dragi colegi poate lasati expresiile mai tari pentru terenurile de fotbal.
    Sanatate tuturor1

  8. calin catalin 26 martie 2010 at 16:28

    lui no9,

    daca nevasta face asa inseamna ca barbatul e impotent !:) … e o nevasta de treaba daca mai vine acasa. banii sustin performanta, dar performanta este data de antrenori si jucatori in proportie de 90%. pe vremea lui ceausescu se juca pe promisiuni si … lipsa de la program. si castigam. deci nu neaparat banii fac performanta. dupa cum ai citit frr nu avea bani pt a sustine echipa nationala pt urmatoarele meciuri. acesti bani vor fi indreptati in aceasta directie. asa cum spune si zamfir, mult timp au fost neglijati copii si juniorii. dar, oare frr este de vina? eu as spune ca da, dar pt ca nu a pus piciorul in prag in ceea ce priveste modul in care se organizeaza campionatele, selectiile nationale si, in general, gestionarea acestui segment. aici este de vina. dar hai sa vedem cine gestioneaza aceste categorii: copii si juniorii… amrb-ul si asociatiile judetene. pe cele judetene nu le cunosc, dar despre amrb am scris si voi mai scrie. nu au de nici unele, dar critica orice initiativa de mediatizare a acestui sport, nu se preocupa de atragerea sponsorilor decat pe hartie si din gura, nu stiu decat sa stea cu mana intinsa la frr. au in administrare soarta a peste 500 de copii si nu stiu sa se vanda. la inceput mai ieftin , apoi mai scump. le-am propus un recensamant al jucatorilor, care sa cuprinda si un studiu demografic-social: parinti, venituri etc. pe baza datelor obtinute ti-ai fi putut da seama cu cine lucrezi, cum faci sa-i aduci la teren pe parinti, care este nivelul financiar la care te raportezi, cum ii prezinti sponsorilor etc. nu au facut nimic. dar dau comunicate jenante, la articole cu care nu au nicio legatura, criticand ceva ce s-a facut fara aportul lor. cam ei sunt cei ce ne conduc destinele copiilor si juniorilor. nu vreau sa vorbesc mai mult pt ca m-as repeta. totul sta scris aici, pe frr.ro si pe rugbyspartan.wordpress.com . asa ca no9, imi face placere sa polemizez cu tine, cu zamfir la fel, dar ar trebui sa incercam sa facem lucrurile sa mearga. cum? actiuni private de sustinere si mediatizare a rugbyului. se pot face o multime de lucruri, totul e sa vrei. amrb este in coma profunda a orgoliului persoanelor ce o conduc. toate bune.

  9. no 9 29 martie 2010 at 10:15

    calin, la multi ani in primul rand (de florii se serbeaza si calinii)!
    ai dreptate in multe privinte. am citit si ce ai scris pe alte pagini. alin e tanar. straton era matur. morariu si el. toti trei au fost si sunt responsabili de ceea ce se intampla in rugby, pentru ca s-au ocupat de el in ultimii 10 ani. toti trei au facut lucruri bune, foarte bune si desigur lucruri proaste. ca noi toti.
    ce este important, dupa parerea mea, este stabilirea unui ‘punct zero’ – al ADEVARULUI, ca sa nu ne mai imbatam cu apa rece gen ‘aprecierile’ de dupa meciul cu spania, total decalibrate in raport cu momentul, de parca am fi invins italia in meci de calificare in six nations; al CONSENSULUI pentru ce este de facut in urmatorii 10 ani; al ATITUDINII, pentru ca pe noi atitudinea ne face slabi sau puternici pe teren sau in organizatiile rugbyului de pe aici. e nevoie de un mediator, acceptat de majoritatea, care sa aiba forta de a pune la un loc pe toti cei care vor sa investeasca timp, energie, pricepere in reconstructie. dar e musai sa plecam de la ADEVAR, CONSENS, ATITUDINE. poate lasam orgoliile la o parte, cu totii, si punem mana sa facem ceva, ca eu cred cu putere ca putem. sunt pe aici … fara orgoliu!

  10. calin catalin 29 martie 2010 at 11:45

    salut no9,

    ma bucur ca-mi dai dreptate si putem arata ca orice incepe prost se poate termina bine. ma refer la mistoul pe care l-am facut de tine anterior si pe care mi l-ai intors ulterior. sunt de acord ca trebuie sa pornim de la un punct zero, de referinta. totul e sa nu te duci prea mult in spate pt a-l cauta pt ca vei pierde timp sa-l justifici, in primul rand, dar vei descoperi ca te vei afunda din ce in ce mai mult legaturile intre situatii fiind foarte strans legate. fiecare din cei la care vei face referire se vor lega de trecut. sa spunem ca punctul t0 ( ca in fizica) a inceput cu intrarea nationalei in recalificari. dar adevarul nu cuprinde doar nationala. avem multe de recuperat in rugby. sa privim la handbal. exista sali de handbal peste tot si cu tot atati practicanti ca la rugby. costurile unui teren de handbal nu sunt mai mici decat al unuia de rugby, daca stai sa te gandesti ca se construieste o sala peste el. noi trebuie sa speculam factorul ecologic al terenului de rugby, natura fiind lasata sa se dezvolte, oamenii ne intervenind cu betoane. ele pot fi construite in parcuri, de exemplu. e un exemplu si mai pot urma si altele. consensul sau factorul coeziune de grup se bazeaza pe respect reciproc, comunicare si sarcina comuna. sa le luam pe rand. respectul reciproc nu poate exista atat timp cat fiecare are pareri diferite despre cum ar putea sa fie executate sarcinile, dar si care sunt prioritatile. trebuie sa recunoastem faptul ca alin petrache a fost ales prin vot majoritar. atat timp cat a fost ales trebuie lasat sa faca ce si-a asumat prin strategia propusa. alin petrache trebuie sa-si respecte adversarii pt a putea avea liniste, mediu favorizant, pt indeplinirea celor asumate. cum se realizeaza aceasta liniste? prin comunicate oficiale despre starea frr cand a preluat-o, despre modul in care se cheltuiesc banii, trimestrial vorbind, comunicarea privind implementarea strategiei de lucru in conformitate cu propunerile initiale etc. orice lucru peste care planeaza o aura de mister este supus atentiei inversunate a celor din jur. deschiderea si comunicarea democratica este cu mult mai benefica atat conducerii cat si celor care se raporteaza la sarcina sau la grup. vorbesc de grup in sens sociologic si nu de interes. iar o strategie a frr nu trebuie sa se bazeze doar pe echipa nationala. echipa nationala de seniori reprezinta, poate, 35-40% din interesul la promovare si in strategia de dezvoltare-marketing a unei federatii. un exemplu minor. daca frr nu va incerca sa includa cluburile intr-un program de finantare-sustinere nu va mai putea forma o echipa nationala competenta. de aici vin jucatorii, cu acesti oameni trebuie sa tina legatura alin petrache si conducerea frr. problemele cluburilor, ale jucatorilor sunt problemele frr. o politica coerenta de dezvoltare pe termen mediu si lung a acestor cluburi va face posibil ca echipa nationala sa existe si sa aibe un traseu ascendent. un alt exemplu. nebuloasa din amrb. frr isi trimite reprezentantii la sedintele amrb, dar nu ia pozitie fata de lucrurile care se intampla acolo. pozitia o poate lua pana la nerecunoasterea competitiilor efectuate de amrb si excluderea din frr. nu se poate ca cea mai importanta asociatie sa nu aibe un patrimoniu, un teren propriu, o dotare proprie, echipe proprii reprezentative si antrenori pe care sa-i plateasca, nu se poate sa nu aibe un standard de performanta pt jucatori, arbitrii si antrenori. lipsesc cursurile de pregatire, testele teoretice si practice, lipsesc multe. nicu ungureanu face cu greu fata sedintelor de la amrb. bine, el e si “dotat” cu mult bun simt fata de multi din rugby.
    comunicarea este un alt factor important in sustinerea unui mediu favorizant. trimestrial frr ar trebui sa ia pulsul situatiilor din tara, conducatori de cluburi, antrenori si arbitrii intr-o sedinta deschisa. pare ceva interminabil, dar nu e asa. se declara deschisa inscrierea la cuvant, fiecare vorbeste 5 minute despre problemele sale, depune un memoriu la frr, iar reprezentantii acesteia trebuie sa le raspunda intr-un timp stabilit prin statut. situl frr ar putea fi o solutie de comunicare rapida.
    sarcina comuna, un alt factor favorizant al climatului optim. daca frr ar stabili clar obiectivele si le-ar comunica impreuna cu strategia de aplicare, metodologie etc nu s-ar mai incarca de reprosuri si critici inutile. daca citesti criticile aduse frr si lui alin petrache ai sa vezi ca 80% sunt neargumentate, ceea ce arata o stare de frustrare a celor implicati in rugby fata de opacitatea creata in jurul actiunilor frr. stabilirea clara a sarcinilor, premiselor socio-finaciare si a oamenilor ce sunt delegati sa le puna in aplicare ar “rupe” multe din acuzatiile facute la adresa frr.
    in ceea ce priveste atitudinea de care tu vorbeai, ca si adevarul, este ceva relativ. atitudinea fiecaruia se formeaza functie de mai multi factori, de regula relationali. o atitudine pozitiva, asa zisa sanatoasa, a frr va exista cand vor fi puse in practica cele trecute in revista mai sus. atitudinea este o consecinta care poate deveni factor determinant, rareori este factor determinant initial. ca sa nu fiu prea alambicat o sa dau un exemplu. cand te intalnesti cu cineva pe care nu-l cunosti ai aceea teama pt ca nu stii sa abordezi relatia, practic, nu stii ce atitudine sa adopti fata de persoana respectiva. intrand intr-un contact vizual initial cu acea persoana, te poti raporta la anumiti factori comparativi: inaltime, figura, mers etc pt a putea avea o anumita atitudine. atitudinea intiala, relativ rara, este data de raporturile socio-profesionale dintre persoane, situatie pe care nu i-as recomanda lui alin s-o adopte pt ca nu va stii s-o managerieze. as putea-o numi atitudine organizationala, impusa de norme.
    de aceea, atitudinea fiecaruia dintre noi trebuie sa fie constienta si raportata la necesitati si nu la orgoliu. un bun exemplu ar fi colaborarea dintre mine si alin pt realizarea evenimentul din pasajul universitatii. in ciuda frictiunilor verbale si atitudinale dintre noi, a existat o colaborare prin sprijinul dat de frr prin trimiterea unui reprezentant la acest eveniment, a unui jucator al nationalei si al unor materiale reprezentative. toate acestea nu se realizau fara acordul lui alin.
    aceasta abordare a lui alin petrache trebuie sa continue si sa se dezvolte.
    in politica exista mai multe forme de manifestare a interesului public: avem parlament care legifereaza, guvern care guverneaza, institutii de stat si private. eu as propune infiintarea unei asociatii a cluburilor care sa le apere si promoveze drepturile si interesele. un fel de liga. existenta ei ar fi pozitiva pana la implicarea intereselor financiare ale unuia sau altuia, moment din care devine inutila ca si amrb-ul de exemplu.
    partea proasta este ca nu exista o posibilitate de a alege sa te inscrii intr-o asociatie sau alta, nu se incurajeaza competitia intre asociatiile care propun campionate pt copii si juniori, asociatii care sa preia caiete de sarcini de la frr pt diferite competitii.
    aici ar tb sa existe un punct zero, un t0. se mai infiinteaza o asociatie, cluburile nu se inscriu la asociatiile respective ci la frr, participarea la un campionat sau altul este arbitrar. sau un club se poate inscrie la amandoua campionatele. se poate face o selectie a unor echipe locale, un campionat gestionat de frr pt aceste echipe, iar rezultatele cele mai bune sa dea dreptul acelei asociatii sa-si mareasca un punctaj care sa-i serveasca la accesul unor caiete de sarcini. asa va disparea o asociatie, se vor dezvolta altele, se va crea performanta, promovarea va fi mult mai eficace. dar eu vb din carti, cine ma ia pe mine in seama. toate bune.

  11. calin catalin 29 martie 2010 at 11:54

    am uitat. multumesc pt urari no9, dar calin e numele de familie. scuze pt greselile din textul de mai sus dar nu pot avea o imagine de ansamblu a acestuia decat dupa afisare.

Leave A Response