Friday 20th September 2019,
Federatia Romana de Rugby

Meciurile din Divizia A la Rugby 7 se vor desfasura la Targoviste. Vezi Regulamentul

2 martie 2011 INTERN
La Bucuresti va avea loc un nou curs World Rugby Level 1 pentru antrenori.

Federatia Romana de Rugby

In conformitate cu Hotararile Biroului Federal din 11 decembrie 2010, privind desfasurarea competitiilor nationale de rugby, respectiv campionatul Diviziei A de rugby 7, va reamintim urmatoarele:
1. S-a aprobat de catre Biroul Federal, in sedinta sa din 25 februarie 2011, desfasurarea a 4 (patru) etape, sistem turneu (program omologat I.R.B. F.I.R.A. – A.E.R.), Rugby Seven European Circuit, astfel:
a) Etapa I-a– 03/04 septembrie – Targoviste;
b) Etapa a-II-a – 24/25 septembrie – Targoviste;
c) Etapa a-III-a – 01/02 octombrie – Targoviste;
d) Etapa a-IV-a – 08/09 octombrie – Targoviste.
2. La competitie participa, obligatoriu, toate cluburile care au echipe in Divizia A, editia 2011, cu cate o echipa.
3. Echipele vor fi repartizate in 2 grupe, in ordinea alfabetica a denumirii echipelor si tragerii la sorti efectuata de calculator.
4.a. Jocurile in cadrul celor 4 turnee se vor desfasura in prima zi in grupe, iar in cea de a doua zi, grupe, semifinale si finale.
b. Punctele acordate pentru stabilirea clasamentului turneului, in grupe, sunt :
joc castigat – 3 puncte;
joc egal – 2 puncte;
joc pierdut – 1 punct.
c. Daca o echipa, in mod intentionat, refuza sa joace sau abandoneaza un joc, (se retrage de pe teren), fara acordul arbitrului, pe baza confirmarii Directorului Turneului, ea va fi exclusa din turneul respectiv.
d. Toti sportivii trebuie sa aiba carnetele de legitimare cu viza anuala a FRR, viza medicala la zi si sa fie asigurati medical si de accidente.
5.a. In caz de egalitate de puncte, pentru stabilirea clasamentelor se vor aplica prevederile ROAR, Art. 46 – CLASAMENTUL.
b. Dupa terminarea jocurilor in grupe, pe baza clasamentelor intocmite de organizatori, conform aceluiasi sistem Rugby Seven European Circuit, se vor disputa partidele semifinale si finale.
6.a. Durata jocurilor in grupe va fi 2 reprize a 7 minute, cu o pauza de 1 minut. Durata finalei pentru locul 1 va fi 2 reprize a cate 10 minute, cu o pauza de 2 minute.
b. La jocurile semifinale si finale, daca dupa consumarea timpului regulamentar de joc scorul se mentine egal, urmeaza sa se dispute 2 reprize de prelungiri a cate 2 minute. Jocul va fi castigat de prima echipa care in aceasta perioada reuseste sa marcheze o incercare.
Daca la terminarea prelungirilor scorul se mentine egal, pentru stabilirea invingatoarei meciului se vor executa cate 3 lovituri de picior cazute de pe linia de 22, in ordinea: centru, 15 m de linia de margine stanga si 15 m de linia de margine dreapta de catre jucatori diferiti, care erau in teren la terminarea jocului.
Daca nici una dintre echipe nu va marca in prima serie de 3 lovituri, se va continua executarea loviturilor, alternativ, de cate un jucator al fiecarei echipe (din locurile care urmeaza), pana in momentul in care una dintre echipe rateaza.
7. Tragerea la sorti a echipei care are lovitura de incepere sau isi alege terenul se va face de catre arbitrul partidei, in pauza jocului anterior.
La aceasta participa capitanul sau un reprezentant al fiecarei echipe.
8. Raportul de arbitraj va fi inmanat reprezentantilor echipelor cu 30 minute inainte de inceperea jocului respectiv, pentru a fi completat.
9.a. Un sportiv eliminat definitiv la un joc nu va avea dreptul de a mai lua parte la competitie pana la clarificarea cazului, in conformitate cu prevederile Regulamentului Disciplinar al FRR.
b. Un jucator care primeste cartonas galben, va fi eliminat 2 minute si va trebui sa mearga rapid la locul desemnat de organizator. Dupa ce ajunge acolo, jocul va fi reluat.Va intra cand jocul este oprit, dupa trecerea celor 2 minute. Sportivii care sunt eliminati temporar cu cartonase galbene, exceptand greselile tehnice repetate, trebuie sa achite suma de 50 lei dupa terminarea partidei respective. Cei care nu achita suma respectiva in termenul mentionat anterior, nu vor avea drept de joc la meciurile urmatoare.
c. Dupa acordarea unui cartonas rosu, arbitrul jocului are obligatia de a face un raport suplimentar, in care va mentiona: numele si prenumele jucatorului eliminat, numarul carnetului de legitimare, minutul si cauzele eliminarii din joc. Acesta urmeaza sa se anexeze la raportul de arbitraj al partidei respective.
10.a. Dupa terminarea fiecarei etape se va intocmi un clasament intermediar, iar la finalul competitiei, dupa cele 4 etape, pentru desemnarea echipei campioane si a celorlalte locuri, se va intocmi un clasament general, pe baza aditionarii punctelor acumulate.
b. La egalitate de puncte, pentru stabilirea locurilor, se va tine seama de urmatoarele criterii:
cele mai multe victorii obtinute in cele 4 turnee;
diferenta mai mare dintre punctele marcate si cele primite;
numarul mai mare de incercari reusite in jocurile disputate;
numarul mai mic de cartonase galbene primite;
numarul mai mic de etape de suspendare acumulate de jucatori.
11.a. Lotul fiecarei echipe va cuprinde 12 jucatori, dintre care pe Raportul de Arbitraj vor fi nominalizati doar 10 dintre acestia, 1 antrenor si 1 manager.
b. Fiecare echipa va trebui sa aiba la jocuri cate 2 randuri de tricouri numerotate. Cei 12 jucatori folositi de echipe vor trebui sa poarte acelasi numar pe toata durata turneului. De asemenea, fiecare echipa va avea 2 baloane pentru jocuri.
12. Asistenta medicala va fi asigurata de un medic oficial al turneului, stabilit si platit de catre FRR.
3. F.R. Rugby va suporta cheltuielile legate de asigurarea ambulantei cu resuscitare, asistentei medicale (medicul oficial al turneului).
14. Echipele vor trimite listele de inscriere a jucatorilor participanti la turnee, conform formularului anexat, la FRR, cu maxim 10 zile inainte de inceputul fiecarui turneu, (persoana de contact dl. Mircea Paraschivescu), stampilat si cu semnatura presedintelui clubului.
15. Totodata, va informam ca, cheltuielile legate de baremurile de arbitraj si Comisia de Organizare vor fi suportate in mod egal de catre echipele participante., conform Hotararii F.R.R. din data de 11.08.2008.

Lista de inscriere tip FRR_R7

1,500 total views, 2 views today

Ti-a placut acest articol? Distribuie-l!

3 Comments

  1. bibicu 2 martie 2011 at 10:54

    pai daca a-ti facut centru olimpic la barlad,de ce faceti campionat la targoviste,de ce nu-l faceti la botosani,acasa la bors,cauza, este mai aproape de bucuresti

  2. romanii 3 martie 2011 at 14:42

    asa suntem noi romanii…daca ar putea ar organiza meciurile la ei in fata casei
    sa arbitreze de la geam

  3. Gigi 6 martie 2011 at 8:10

    Bine zici Bibicule. Cat mai aproape la ALBITA sau se duc la Chisinau…ca tot de Bors este ma aproape.

Leave A Response