Tuesday 18th June 2019,
Federatia Romana de Rugby

Noul logo al FRR, premiat la Londra

9 aprilie 2011 MEDIA

Logoul Rugby Romania a fost premiat la Londra

Proiectul de rebranding realizat de Brandient in 2010 a fost premiat la competitia europeana Transform Awards 2011, care este dedicata celebrarii reconstructiei si re-designului de brand.

Noua identitate Rugby Romania, creata pentru Federatia Romana de Rugby, a fost premiata cu Silver Award in categoria “Best rebrand for a not-for-profit organisation”. Identitatea a fost desenata de Bogdan Dumitrache si Cristian Petre, Senior Designers Brandient.

“Suntem onorati de aceasta recunoastere si le multumim clientilor nostri pentru oportunitatea oferita si pentru entuziasmul cu care au aprobat si implementat aceste identitati.” — Cristian ‘Kit’ Paul, Creative Partner, Brandient.

„Tin sa le multumesc mult celor de la Brandient pentru tot ce au facut pentru noi. Acest premiu este confirmarea faptului ca am lucrat cu cei mai buni. Proiectul realizat (pro-bono) de Brandient este foarte important pentru imaginea rugbyului romanesc si pentru tot ceea ce doreste Federatia Romana de Rugby sa faca pe viitor pe acest segment”, a declarat Alin Petrache, presedintele FRR.

Transform Awards este o competitie organizata de publicatia Communicate din UK („leading corporate communication magazine”). Competitia vrea sa stabileasca benchmark / best practice in rebranding in Europa – in cuvintele lor „Transform 2011 is Europe’s only dedicated celebration of brand rebuilding and redesign.”

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie si design de brand care se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata atat in revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care rebrandingul CEC Bank, Domo, Dedeman, TVR, Europharm, Radiocom, Patria Credit etc, cat si in crearea unor branduri care au devenit referinte locale precum Fulga, QFort, Metropotam, Brikston, Zuzu, Cuculand, portofoliile Transavia, Fabryo, Orkla Foods etc. De asemenea, Brandient acorda consultanta strategica de marketing si de brand pentru branduri multinationale precum Vodafone, RBS, GlaxoSmithKline, BRD Societe Generale, Renault, GE Money, Piraeus Bank etc.
Brandient este cea mai premiata firma romaneasca la competitiile internationale de branding si design si a celebrat in 2010 cei opt ani de existenta prin lansarea “Brandient 101” — prima carte romaneasca dedicata designului de brand autohton, care aduna 101 identitati de corporatii si produse, desenate de companie.

3,103 total views, 4 views today

Ti-a placut acest articol? Distribuie-l!

3 Comments

  1. ION MARIN 9 aprilie 2011 at 14:24

    Este foarte importanta imaginea in ziua de astazi.Totusi aceasta imagine trebuie sa fie sustinuta ,sa aibe in spate multa munca,seriozitate,devotament,multa investitie financiara si rezultate sportive cat mai bune la nivel international pentru a ne recasiga locul in elita mondiala.Totul trebuie articulat,armonizat altminteri degeaba ai un brand care a atras cat de cat atentia,este inutil.Apoi din cate inteleg aceasta firma de creatie,de rebranding a cam cules laurii afacerii.Dar nu asta ar fi neaparat problema.Sub o forma sau alta este o treaba buna dar trebuie mers pe acelasi drum cu daruire.RESPECT!!

  2. logo 10 aprilie 2011 at 7:21

    Logoul vechi era mai frumos. Iar asta nou e copie fidela dupa logo-ul APRR (asociatia prietenii rugbyului romenesc), infiintata in 2007. Deci nu vad ce are original.

  3. adrian 11 aprilie 2011 at 10:04

    Raman si eu la parerea ca vechiul logo, frunza de stejar stilizata, era mai frumos si mai semnificativ ptr. rugby-ul romanesc si definitoriu ptr. denumirea echipei nationale: Stejarii. Tari precum Noua Zeelanda, Anglia, Irlanda, Scotia etc, au log-uri de zeci de ani si nu se ating de ele, sunt ca un totem, simbolul sfant al echipei. Oricum, succes echipei nationale.

Leave A Response