Monday 16th September 2019,
Federatia Romana de Rugby

Noua conducere AMRB s-a reunit in prima sedinta

28 februarie 2013 INTERN
Rugby Romania.

Rugby Romania.

Dupa ce la inceputul saptamanii a fost aleasa noua conducere a Asociatiei Municipale de Rugby Bucuresti, ieri a avut loc prima sedinta a noilor membrii, in care au fost trasate responsabilitatile fiecarui vice-presedinte.

Astfel, Nicolae Manolache va fi responsabil cu organizarea competitiilor, Ioan Leu, in colaborare cu Florin Ofileanu, va fi responsabil cu dezvoltarea rugbyului in mediul scolar si universitar, iar Daniel Mitrea se va ocupa de organizarea selectionatelor municipale de U16, U14, U12, precum si de instruirea metodica a antrenorilor si a instructorilor de rugby din municipiul Bucuresti.

De asemenea, au fost facute propuneri pentru a imbunatati activitatea asociatiei.

In ceea ce priveste competitiile, propunerea este ca antrenorii celor doua echipe, dupa meci, indiferent ca este U16, U17 sau U18, sa desemneze de comun acord cel mai bun jucator al partidei.

In plus, fiecare echipa gazda sa desemneze un reprezentant (jucator, parinte, delegat club) care in decurs de 48 de ore de la terminarea meciului sa trimita caseta tehnica a meciului (scorul, marcatorii, cel mai bun jucator al partidei, numele antrenorilor celor 2 echipe si cateva considerente tehnice privind jocul in sine) catre site-ul oficial al AMRB, de unde toti doritorii pot afla aceste informatii.

La competitiile de copii se va desemna de fiecare data cel mai bun pasator, placheor, cel mai tehnic jucator, premiul pentru cea mai fair-play echipa etc., pentru fiecare categorie de varsta, punand astfel accentul pe evidentierea tehnica si etica a echipelor si nu neaparat pe performanta in sine. Bineinteles, se vor acorda si premii/diplome pentru primele echipe plasate in clasament.

Pentru selectionatele municipale s-a propus organizarea unei sedinte cu antrenorii desemnati pentru planificarea continutului antrenamentelor pe fiecare categorie in parte, alcatuirea unei baze de date cu toti sportivii selectionati (date antropometrice, fizice, tehnice, personale, etc.), precum si gasirea de solutii pentru participarea la cat mai multe confruntari internationale.

Pentru rugbyul scolar s-a propus alcatuirea unei baze de date cu scolile si profesorii de educatie fizica deja angrenati in competitiile scolare, organizarea de intruniri/cursuri pentru profesori si organizarea de competitii scolare in afara celor cuprinse in programul ONSS.

2,599 total views, 3 views today

Ti-a placut acest articol? Distribuie-l!

10 Comments

Leave A Response